Az internetet böngészve a témában, sokakban felmerül az igény, hogy plusz wattokra,
akkumulátor tároló kapacitásra tegyenek szert, a nagyobb megtehető távokért.
Egy ügyfelünk hasonló igényével, minket keresett fel.
Olyan megoldást szeretett volna, amelynél az eredeti akkumulátora érintetlen marad,
hogy a hétköznapokban ugyanúgy használhassa kerékpárját, ahogyan eddig is.
Időnként viszont túrázni indul nagyobb távokra és ilyenkor kevésnek bizonyul az akkumulátorának a kapacitása.
Ezekre az esetekre szeretett volna egy kiegészítő akkumulátort a bicikliben lévő mellé.
A pótakku akkumulátor pakkját maga szerezte be használtan (ez egy Bosch PowerPack),
illetve az akku házát is maga készítette el rétegelt lemezből.
A kerékpárra- hátulra - egy táskában helyezi majd el.
A mi dolgunk a plusz akku szakszerű elkészítése, a fadobozba szerelése,
valamint a kerékpár akkuhoz illesztése volt.
A komplett akkupakk és a ráépítendő BMS...
A 36V-os BMS előkészítve és a fadobozba is bekerültek az GX16-3 csatlakozó aljzatok a töltéshez és a kihajtáshoz...
A BMS a helyén, bekötésre készen...
A BMS bekötése, a ki és bevezetések elkészültek...
Az akkupakk fóliázás előtt...
Beépítésre készen a lefólíázott komplett akkupakk...
A kész akkupakk már a helyén, bekötve a felcsatlakozózott fadobozban...
A bicikli akkumulátorát és a pótakkut összekötő kábel is elkészült...
Itt már a hálózati töltő is a pakkon.
Ebben a kialakításban a pótakku menet közben, gyakorlatilag egy töltőként működik.
Ahogy merül a bicikli akkumulátora, folyamatosan utántöltődik a pótakkuról.
Az egész egyben is tölthető a hálózati töltőről, de természetesen a két akku külön - külön is.
Amennyiben felkeltette érdeklődését egy kiegészítő akkumulátor elkészítése, termékkínálatunkkal a rendelkezésére állunk.
Ha nem bajlódna az elkészítéssel, mi elvégezzük Ön helyett...